30 Ocak 2009 Cuma

FİNALLER Zor mu?? Bence Kolayy

AANNNAAAAMMMMMMMMMM:))) çok korkuyorum birazdan sunumumuz var raporumuzu sunucaz... iletişim tasarımcı olarak çok zor finallere sahip değiliz.kolay, zevkli, eğitici, öğretici sınavlar. mesela bu bloğuda bir ödev için açtım ve bugün son günü ama bu ödev sayesinde blog dahil bir sürü siteyi öğrendik bunlar zor şeyler değil aksine eğlenceli şeyler. bunun dışında bazı ödevlerimizde fotoğraf çekiyoruz, bazılarında video çekiyoruz montaj yapıyoruz, gazete haberi yazıyoruz... bazılarında hayal kurup hikaye yazıyoruz, çizim yaapıyoruz bir kaç tanede gayet kolay iletişimle ilgilenen bir sürü insanın bilebileceği konular... ve ben bölümümü çok seviyorum:))...

.

2 yorum:

  1. bende bendee bölümümü çok seviyorum =))) bölümümüz hakkında çok güzel açıklama yapmışsın ;) ama o kadar da kolay diil dostum ;)

    YanıtlaSil
  2. evet dostum çoookk kolay değil katılıyorum amaa diğer zor sıkıcı bölümlere göre daha iyi ama tabiki zor:)) bu arada teşekkürler...

    YanıtlaSil